Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine smania.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in določajo pogoje nakupov izdelkov preko spletne strani. S spletno trgovino smania.si, na kateri so objavljeni ti splošni pogoji poslovanja, upravlja družba DFVU D.O.O., Podgorje 43 C, 1241 Kamnik, v nadaljnjem besedilu “ponudnik”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene podstrani ali uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član in s tem pridobi pravico do nakupa. Obenem pa z registracijo izrazi svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji.  »Kupec« ali »uporabnik« v teh Pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani Smania.si oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov prodajalca. Vsi osebni podatki so strogo varovani v skladu z uredbo EU GDPR. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe Pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Uporabnik se lahko strinja, da ga o spremembah Pogojev poslovanja obvestimo takoj, ko stopijo v veljavo. Vse spremembe so za uporabnika zavezujoče, zato uporabnikom priporočamo da se s Pogoji poslovanja ob vsakem nakupu vestno seznanijo. Poleg Pogojev poslovanja mora kupec pred oddajo naročila izraziti tudi strinjanje z našo Politiko zasebnosti, kjer se seznani z našo politiko varstva osebnih podatkov. V primeru, da se kupec s Pogoji poslovanja ali Politiko zasebnosti ne strinja, prosimo, da spletne trgovine ne uporablja.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z določbami teh Pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in potrjuje, da je bil s Politiko zasebnosti seznanjen in se z njo strinja. Kupec ali uporabnik z nakupom jamči, da je starejši od 18 let.

Osnovne lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bo kupec o spremembi ustrezno in pravočasno obveščen po elektronski pošti.

Kazalo

CENE

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo DDV. Podjetje DFVU D.O.O. je davčni zavezanec. Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. S potrditvijo naročila so vse cene in drugi pogoji zavezujoči in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.  Kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu prejme obvestilo na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. V tem sporočilu je obveščen tudi o predvidenem roku dobave. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da se obrne na nas preko v nadaljevanju dokumenta objavljenih komunikacijskih kanalov. Akcijske cene veljajo od-do datuma, zapisanega ob znižani ceni.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča plačilo po povzetju na domu oziroma na svoji lokalni pošti, predračunu, s Paypal, Klarna, Giropay, iDeal, Bancontact, Cartes Bancaires, EPS, CartaSi, Bitcoin, ING Home’Pay, KBC Payment Button, Belfius Pay Button, Paysafecard ter s plačilnimi in kreditnimi karticami, ki so na voljo v obrazcu v Košarici. Potrdilo o naročilu je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku, saj ga prejme na svoj elektronski naslov.

STROŠKI POŠTNINE

Poštnina je lahko vključena v ceno, brezplačna ali ločeno jasno zapisana. Kupec je o znesku poštnine seznanjen pred potrditvijo svojega nakupa.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:

  • V teku akcije, ki izrecno poudarja brezplačno poštnino.
  • Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina vključena v ceno).

NAROČILO BLAGA

Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, elektronski naslov, telefon, Facebook,…). V primeru, da si o nakupu premislite, nam to najkasneje v eni uri sporočite preko kateregakoli komunikacijskega kanala. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri ponudniku.  

POSTOPEK NAROČILA OZIROMA NAKUPA

Registracija ni obvezna, naročilo lahko kupec odda tudi kot gost. Kupec izbere artikel in ga s klikom doda v košarico. S klikom na gumb »Prikaži košarico« ali pa s klikom na košarico zgoraj na desni strani vstopi v košarico. V košarici lahko popravi količino ali odstrani določen artikel in klikne na gumb »Posodobi košarico«, da se vnesene spremembe potrdijo.

V kolikor ima kupec kupon / kodo za popust, le-to vnese v okenček, kjer je navedeno »Koda kupona« in jo potrdi s klikom na povezavo »Uporabi kupon«. Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon oziroma kodo.  Kupon je v primeru, da je to eksplicitno zapisano, časovno omejen.

Iz košarice gre kupec s klikom na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem« nazaj v trgovino ali pa klikne gumb »Nadaljuj na blagajno« in na strani z naslovom »Zaključek nakupa« določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati mora vsaj en veljaven elektronski naslov. Po potrebi lahko doda tudi komentar. Pred formularjem za izbiro plačila je naveden strošek dostave ter celoten znesek nakupa. Zaključek nakupa kupec opravi s klikom na gumb »Kupite sedaj«.

Po oddanem naročilu kupec prejme elektronsko sporočilo z vsemi potrebnimi podatki o nakupu, dostavi in navodila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, hkrati se uporabnik lahko strinja z uporabo njegovega elektronskega naslova za marketinške namene (e-novice) v skladu s točko o varovanju osebnih podatkov.

Osebni podatki se obdelujejo skladno s Politiko zasebnosti, ki je objavljena na spletni strani www.smania.si.

POSTOPEK NAROČILA NA PRISTAJALNI STRANI

Pristajalna stran je podstran spletne trgovine Smania.si, kjer je na voljo en izdelek, skupina izdelkov ali en izdelek v več različicah na eni sami strani.  Je uporabnikom prijaznejša, enostavna in pregledna storitev, kjer se nakup vedno opravi brez registracije. Če je kupec preko klika na spletni oglas prispel na pristajalno stran, lahko do obrazca za nakup pride s klikom na gumb »naroči zdaj«. Na strani je na voljo več takšnih gumbov, obrazec »Naročilnica« pa se nahaja tudi na dnu strani.

Kupec se odloči za način plačila. Na voljo so enaki načini plačila kot v trgovini Smania.si. Pri plačilu po povzetju lahko pride do dodatnih stroškov zaradi provizije, o čemer je kupec obveščen pred zaključkom nakupa. Pri izbiri možnosti plačila s kreditno oziroma debetno kartico ali s plačilnim sistemom Paypal se kupcu odprejo ustrezni obrazci, kamor kupec vnese zahtevane podatke.

Kupec nato v Naročilnico vnese zahtevane podatke za dostavo izdelka. Podatki, ki so označeni z zvezdico, so obvezni.  Pri nekaterih izdelkih se lahko izbere še dodatna lastnost izdelka, na primer barva. Kupec vnese tudi želeno količino izdelkov.

»Prioritetno naročilo« pod gumbom »Potrdi naročilo« kupcu omogoča, da se njegovo naročilo odpremi prej kot ostala. V primeru več takšnih naročil se prioritetna naročila obravnava po kronološkem vrstnem redu oddanih naročil upoštevajoč dodaten strošek.

Nakup je zaključen s klikom na gumb »Potrdi naročilo«.  Ob tem se kupcu odpre nova stran s potrdilom o nakupu. Potrdilo o naročilu, ki vsebuje tudi hiperpovezavo do navodil izdelka, je kupcu poslano na navedeno elektronsko pošto. Kopija potrdila o naročilu je poslana tudi na interni elektronski naslov podjetja in služi kot dokaz o nakupu. 

V primeru, da za izdelek ponujamo dodatno znižanje ob nakupu naših izdelkov, so kupci na dodatno znižanje ob nakupu opomnjeni po oddaji naročila. V takšnih primerih je oddano naročilo začasno zadržano in ga kupec še lahko dopolni s klikom na dodatno ponudbo. Če kupec naročila ne dopolni, bo oddano le prvotno naročilo.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. Pod zadevo v elektronskem sporočilu vpišite »Preklic naročila«. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca. Kontaktni elektronski naslov ponudnika je [email protected], telefonska številka  068 694 914.

DOBAVA BLAGA

V primeru, da je artikel na zalogi, blago odpremimo v roku 1-3 delovnih dni, o točnem datumu dostave kupca obvestimo preko elektronskega sporočila. Poleg blaga kupec prejme morebitna navodila ter račun, ki za nekatere izdelke velja kot garancijski list. V primeru, da blaga ni na zalogi, bo kupec v roku delovnega dne obveščen o spremenjenih podrobnostih dostave. Podatki o dostavljavcu so kupcu vidni v potrdilu o naročilu, ki ga prejme na svoj elektronski naslov.  

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Skladno z določbami Pravilnika o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 14/12) imajo izdelki 1-letno garancijo, ki jo lahko ob nekaterih artiklih kupec že ob nakupu z doplačilom podaljša. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancijske obveznosti prevzema prodajalec. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo kot so e-novice. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretjim osebam, razen v primeru, če bodo le-ti potrebni za obveščanje glede dostave ali reševanja reklamacij, se pravi v vašem najboljšem interesu. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Spletna stran uporablja htpps protokol, ki onemogoča prestrezanje osebnih podatkov med samim nakupom, obenem pa podjetje uporablja tudi varovanje elektronske pošte notary.email.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pred odstopom od nakupa sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati, če odstopi od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Vsak kupec ima pravico, da nam skladno z veljavno zakonodajo, trenutnimi določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 14 od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. Pri vračilu izdelkov kupec skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena ZVPot) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.

Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličete na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema,  je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo. Odstop od pogodbe v nobenem primeru ne pride v poštev, če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino), v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve, v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat). V primeru, da pride do poškodbe ali uničenja embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena ZVPot, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

VRAČILO KUPNINE

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. O načinu vračila kupnine se kupec opredeli na obrazcu. Če noben od ponujenih načinov vračila ni možen, se lahko kupec obrne na nas preko telefona ali e pošte.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37.in 37a,b,c,č členom Zvpot.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik dovoli oziroma le, če je nujno zaradi izvedbe nakupa. Oglasna, elektronska in SMS sporočila so jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj je jasno razviden, akcije promocije in druge tržne tehnike so ustrezno označene. Prav tako so jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno je predstavljena možnost in način prijave oziroma odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Zahtevo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik spoštoval.

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi ali odjavi od prejemanja novic s strani ponudnika.

AVTORSKA ZAŠČITA

Vsebina spletne trgovine www.smania.si, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi elementi na spletnem mestu ponudnika so last podjetja DFVU D.O.O., ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja DFVU D.O.O.. Kršitelji avtorskih pravic bodo ustrezno sodno preganjani. Fotografije izdelkov lahko zaradi različnih vzrokov nekoliko odstopajo od dejanskega stanja (so simbolične) na primer zaradi proizvodnih sprememb, na katere ponudnik nima vpliva.   

IZBRIS OSEBNIH PODATKOV

Podatke, ki jih podjetje DFVU d.o.o. zbira, kupec najde v Politiki zasebnosti, ki je objavljena na ponudnikovi strani www.smania.si. Ponudnik spoštuje Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDRR). Uporabnik oziroma kupec sam dovoli ali ne dovoli obdelave podatkov. Vsak kupec oziroma uporabnik ima pravico kadarkoli zahtevati izbris svojih osebnih podatkov iz naše baze. To stori enostavno tako, da nas kontaktira preko katerega od naših komunikacijskih kanalov (elektronska pošta, telefon, Facebook) ter sporoči svoje podatke za izbris. Izbris podatkov iz naslova GDPR se ne nanaša na podatke, ki jih je podjetje dolžno hraniti po ZDDV-1, Zakonu o davčnem postopku, Zakonu o gospodarskih družbah, Slovenskih računovodskih standardih, Zakonu o računovodstvu ter Pravilniku o izvajanju zakona na dodano vrednost.

ODPADNA ELEKTRIČNA IN ELEKTRONSKA OPREMA

Kupca obveščamo, da lahko ob nakupu nove električne in elektronske opreme odpadno električno in elektronsko opremo prepusti nam.

Odpadna električna in elektronska oprema, ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme (EEO) enaka dobavljeni EEO, število kosov odpadne električne in elektronske opreme pa enako številu kosov dobavljene EEO. Stroške pošiljanja oziroma dostave odpadne EEO krije kupec.

Podjetje DFVU d.o.o.po načelu razširjene proizvajalčeve odgovornosti svoje obveznosti, ki izhajajo iz evropskih smernic 2002/96/EC, 2006/66/EC in EU 2012/19/EU. »Uredbe o odpadni električni in elektronski opremi« (Ur. l. RS, št. 55/2015) in »Uredbe o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji« (Ur. l. RS, št. 3/2010, 64/2012, 93/2012) izvaja v okviru skupnih načrtov ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji podjetja TRIGANA d.o.o.

Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo

Simbol prečrtanega zabojnika na izdelku, njegovi embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da naprave ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke in da je bila dana v promet po 13. avgustu 2005. Vaša dolžnost je, da jo oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadno napravo ali aparat lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju neposredno ob nakupu podobnega izdelka. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.

Ločeno zbiranje in reciklaža OEEO preprečujeta negativne posledice onesnaževanja okolja in nastajanja nevarnosti za zdravje, do katere lahko pride zaradi neustreznega odstranjevanja izdelka, poleg tega pa omogočata predelavo materiala, iz katerega je izdelan, prihranek energije in naravnih virov. Če je izdelek, ki ga želite zavreči še delujoč, ga oddajte v enem izmed centrov ponovne uporabe. S tem mu boste podaljšali življenjsko dobo in preprečili, da bi predčasno končal med odpadki.

Ravnanje z odpadnimi baterijami in akumulatorji

Simbol prečrtanega zabojnika na baterijah in akumulatorjih, embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da baterij in akumulatorjev ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke. Vaša dolžnost je, da jih oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje nevarnih odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadne baterije in akumulatorje lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju, brez obveznosti ponovnega nakupa. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.

Če je pod zgoraj prikazanim simbolom natisnjen kemijski simbol, ta v skladu z zakonodajo označuje, da je v tej bateriji ali akumulatorju težka kovina (Hg = živo srebro, Cd = kadmij, Pb = svinec) v presežni vrednosti, kot jo določa zakonodaja.

Če naprava vsebuje baterije ali akumulatorje, ki jih ni mogoče preprosto odstraniti brez ogrožanja varnosti uporabnika, jih mora le-ta oddati skupaj z odpadno napravo v sistem zbiranja odpadne električne in elektronske opreme

Seznam zbirnih centrov komunalnih podjetij ter informacije o centrih ponovne uporabe, kjer lahko oddate še delujoče naprave in aparate, je objavljen na spletni strani www.ozavescen.si.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in daje na voljo osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. DFVU D.O.O., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka na pošti 15 dni vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema zato odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil.

Višina stroškov enostranskega odstopa od pogodbe so odvisni od stroškov pošiljanja, pakiranja, administrativnih stroškov in bodo v vsakem posameznem primeru obračunani v skladu z dejanskimi stroški in dobro poslovno prakso. DFVU d.o.o. si pridržuje pravico, da lahko kupcu, ki ni prevzel paketa, izstavi račun v višini dejanskih obračunanih stroškov, ki so nastali z enostransko prekinitvijo pogodbe s strani kupca, kupec pa se strinja, da bo v takih primerih račun za povzročene stroške plačal najkasneje v 7 dneh na račun podjetja.

PREVLADUJOČE PRAVO

Te pogoje in določbe se ureja in razlaga v skladu s slovenskim pravom. Pogodbeni stranki s tem priznavata pristojnost slovenskih sodišč. Vse pogodbe bodo sklenjene v slovenskem ali angleškem jeziku. 

Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 28.11.2018.

Podatki podjetja

DFVU d.o.o.
Podgorje 43c
1241 Kamnik
Davčna št.: SI35983175

Kontakt:

E-pošta: [email protected]
Telefon:  068 694 914

Nazaj na vrh